wanderlusttt.reismee.nl

Daar gaan we weer..!

Ik heb een nieuwe naam op m'n blog.. ietsjes anoniemer.. altijd prettig!

Maarrrrr.. het blijven mijn verhalen ????

Gisteren vertrokken vanaf Amsterdam.. een opkomende vliegtuigmaatschappij genaamd xiamen air. Onderdeel van het skyteam van klm.. eenmaal in het vliegtuig bleek het prima te zijn. We hadden ieder 3 stoelen voor onszelf en een entertainment systeem met genoeg films en series.

De vlucht duurde 11 uur naar xiamen, China...maar Jezus wat heb ik in die 11 uur veel geleerd over chinezen.. met name dat ze onbeschoft zijn en zich nergens iets van aantrekken ????

Boeren, rochelen, smekken tijdens het eten..

Eenmaal in xiamen aangekomen naar de balie voor een gratis hotel. We hadden een stop over van 12 uur en dan krijg je dus een gratis hotel aangeboden.

Na 16 pogingen eindelijk wat yuans gepint en een taxi gepakt naar het hotel. Werkelijkwaar ze doen hier niet eens de moeite om Engels te spreken of te verstaan dus met handen en voeten communiceren..

Het is hier 30 graden en er hangt een soort van smog..

In het hotel lekker gedoucht en paar uurtjes geslapen.. daar knapt een mens van op!

Hotel was netjes en schoon.. er zat ook een ontbijt bij.. nou re heeft heldhaftig nog wat geprobeerd.. ik heb het na een half ei voor gezien gehouden ????

Nog even rondgelopen in xiamen zelf en weer naar het vliegveld.. en daar zitten we nu te wachten op de vlucht naar Bali.. 5 uurtjes vliegen en dan zijn we er eindelijk..!!

Dus vanuit xiamen zeg ik Ni hao!