wanderlusttt.reismee.nl

Dushi Curaçao

Daar zijn we weer!! Geen spannende wanderlust explore vakantie dit keer.. maar mijn eerste all in vakantie.. en dat op dushi Curaçao!
Ik had er geen idee bij en dacht we gaan t zien.. boeken die handel want ik had rust nodig.. niet bedenken waar je s avonds gaat eten of slapen.. En eerlijk... dit heeft ook wat..!
Gisteren vertrokken.. en na meer dan 3 uur vertraging en een helse vlucht aangekomen op Curaçao. TUI zou vliegen met de Dreamliner alleen waren ze even vergeten te vermelden dat de Dreamliners in onderhoud zijn en je dus vliegt met het Engelse airtanker.. geen inflight entertainment of welke luxe dan ook..bij de gate werd even snel vermeld dat je dan nog een app kon downloaden zodat je op je mobiel film kon kijken.. dus... misschien ben ik wel super verwend door maatschappijen als klm, etihad en xiamen airlines.. maar dit was gewoon bagger..!
Anyway... eenmaal aangekomen op Curaçao als toeristenvee in de bus en naar het hotel.. inchecken en op naar de kamer.. dat maakte alles goed! Wat een bizar mooi hotel!! Hele mooie kamer gekregen met balkon en uitzicht op zee.. ik word er blij van!
Nog even snel wat gegeten bij het seafood restaurant.. een heerlijk gegrilde red snapper en een paar cocktails later ging het lichtje uit..
Heerlijk geslapen en om half 9 aan het ontbijt.. erna in de gym hier 40 minuten op de loopband hardgelopen met uitzicht op zee.. hoe mooi kan t leven zijn?!? Ik moest gewoon even bewegen na gister 10 uur opgesloten te hebben gezeten in het vliegtuig.. erna gedoucht en naar mambo beach gelopen.. dat is hier 10 minuten vandaan... vanavond daar even een drankje doen ..
En toen begon het grote genieten... liggen op m’n ligbed op t strand.. beetje snorkelen.. drankjes halen en maïskolven snacken van de bbq... hoe leuk kan t leven zijn!
In de rij bij de bbq nog leuke Amerikaanse meiden uit new york ontmoet ..
En nu ben ik net wakker... even een tukkie gedaan want t tijdverschil hakt er wel in.. t is hier 5 uur vroeger.. dus technisch gezien is t in Nederland 12 uur s nachts..
we hebben gereserveerd bij t Japanse restaurant op t resort.. dus ben benieuwd..
geen spannende blog maar zo kan m’n moes toch lezen wat ik allemaal uitvreet? ik ga me maar eens toonbaar maken voor vanavond...!
Vanuit dushi Curaçao een dikke doei!

Reacties

Reacties

Jenny

Heerlijk hoor, lekker genieten!!!

Lien

Haha briljant weer... lekker zeesterren ouwe diva met je krakkemikkige vlucht???.. hier ist gewoon afzien.. love yahh.. be safe chickie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!