wanderlusttt.reismee.nl

Eat, sleep, drink, dance and repeat

Ja haaai.. ik ben zo onwijs aan het uitloggen hier...!! Dus heel veel zin om een verhaal te typen had ik niet.. Hah!
T eten is heerlijk.. drankjes zijn lekker.. mensen zijn lief.. leuke mensen uit Canada ontmoet.. en IJmuiden.. dat resulteerde in een strandfeest op mambo beach.. weten wij veel dat dat er is.. maar een van die Canadese meiden had dat weer via een barkeeper gehoord dus wij met een groep naar mambo beach gelopen.. hier 10 minuutjes vandaan.. en man O man.. wat heb ik gelachen!! Gewoon op t strand een paar heras hekwerken en gaaaaaaaan... gedanst, gelachen, biertjes gedronken.. zelfs re heeft z’n heupen een soort van losgegooid.. en ja daar is filmmateriaal van ;)
Verder veel op t strand gelegen, tukkies gedaan en bijgetrokken.. m’n huid blijft witte vlekken houden.. dus word de nieuwe Michael Jackson denk ik.. maar ach het zit niet in m’n gezicht!!

Gisteren een auto gehuurd en het eiland rond gereden.. echt heel mooi hier.. eerst naar westpunt gereden.. daar vandaan naar lagun beach om te snorkelen.. dat viel wat tegen.. daarna door naar St Michiel waar we flamingo’s hebben gespot. Na de lunch door naar jan thiel baai want dat wilden we ook wel eens zien.. ben blij dat wij all in zitten want Jezus.. ze weten daar wel wat je moet vragen voor een gegrilde red snapper, 30 dollar?!
Daarna nog naar tugboat beach gereden.. daar ligt een sleepboot op de bodem van de zee.. en al snorkelend is dat echt mega tof om te zien hoe het onderwaterleven daar in leeft..!!
S avonds nog naar Willemstad gereden omdat de emmabrug daar helemaal verlicht is..
En vandaag.. strand, tukkie, half uurtje hardgelopen op de band met uitzicht op zee.. en nu een cocktail en kijken naar de live muziek.. zijn allemaal Colombianen gearriveerd vandaag en het is zo tof om te zien hoe zij dansen op de salsa..!! Zelfs de allerkleinste gaan er al helemaal in op.. dat vind ik écht fantastisch om te zien!!
En straks is er weer een feestje Haha!! op het strand hiernaast.. dus ik ga nog maar een cocktail scoren en me opmaken voor een nieuw dans festijn!
Vanuit zonnig Curaçao een dikke doei!!




Reacties

Reacties

Jenny

Ik hoor het al, jullie hebben het rot???

Peter

Klinkt fantastisch! Veel plezier nog even en geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!